
Sultanlar Ligi 5. hafta karşılaşmasında Beşiktaş ile Aydın Büyükşehir Belediyesi Kadın Voleybol Takımı, kozlarını paylaştı.
Aydın temsilcisi, İstanbul deplasmanında Beşiktaş’ı 25-22, 18-25, 12-25, 18-25’lik setlerle 3-1 mağlup etti.
BEŞİKTAŞ, ÜÇÜNCÜ KEZ YENİLDİ
Beşiktaş, böylelikle ligdeki üçüncü mağlubiyetini yaşadı. Siyah-beyazlılar, 29 Ekim Salı günü deplasmanda Türk Hava Yolları ile karşılaşacak.
Aydın ekibi ise bu sonuçla ligdeki ikinci galibiyetini aldı. Aydın BŞB bir sonraki maçında 29 Ekim 2024 Salı günü kendi evinde Eczacıbaşı’nı ağırlayacak.
Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Erzurumspor 90+6’da üçlük attı: 1-0
3818 kez okundu
2
Riyad’da Terim ve Jesus’un düellosunda kazanan çıkmadı
3015 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1297 kez okundu