Trendyol Süper Lig’in 14. haftasında Gaziantep FK’yı 3-1 mağlup eden Fenerbahçe’nin tecrübeli oyuncusu Edin Dzeko, galibiyeti değerlendirdi.
“KAZANINCA HERKES ÜÇ PUANI GÖRÜR”
Mücadeleyi değerlendiren Dzeko, “Kazanınca aslında herkes 3 puanı görür, en önemlisi budur. Genel olarak konuşacak olursak performansımızdan mutlu olmamalıyız. İlk 15 dakika çok iyiydik, gol bulduk, başka bir gol daha atabilirdik. Sonra negatif anlamda başka bir görüntüye döndük.” dedi.
Dzeko, “Böyle olunca 1-1 oldu, rakip oyuncular yerde yatıyor, zaman geçiriyor ve işler zorlaşıyor. Kazandık ama geliştirmemiz gereken noktaları geliştirmeliyiz.” sözleriyle konuşmasını noktaladı.
Bu sezon Süper Lig’de 7. golünü atan Dzeko, Gaziantep FK’ye karşı da maçın skorunu belirleyen golü attı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Erzurumspor 90+6’da üçlük attı: 1-0
3818 kez okundu
2
Riyad’da Terim ve Jesus’un düellosunda kazanan çıkmadı
3015 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1297 kez okundu