Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası tarafından başlatılan “Askıda Pide” uygulaması kapsamında, vatandaşlara pide dağıtıldı.
Bu anlamlı etkinliğe Bilecik Valisi Şefik Aygöl’de destek vererek, vatandaşlara pide dağıttı. Vali Aygöl, Ramazan’ın paylaşma ayı olduğuna vurgu yaparak, “Bu mübarek ayda dayanışmayı artırmak, sofralarımızı ve gönüllerimizi paylaşmak en büyük kazancımızdır” dedi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8141 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5071 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5045 kez okundu
4
Erzincan’daki facianın şifreleri! ‘Birdenbire olmaz, milim milim kayar’
3328 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3168 kez okundu